Evali resim tamamlama : yilbaşı temali resmimiz

Evet kardi yoldu derken ise gidemeyince resmi scan edemedim bu gunde is yerine bir gittim ki yazicinim bagli oldugu ana bilgisayar bozulmus :/  ama dedim arkadaslarim bekliyor aldim bilgisayari dogru tamirciye ordaki bir scanerdan da hemen sizler icin resmi scan ettirdim 🙂
image

Bu bu eve lazimdi nasil olsa bir printer alma fikri sabitti aklimda ama hem benim isyerimde hemde esiminkinde var diye pek onemsemiyorduk lakin bendenizin kafasina birsey dusmeye gorsun isleri bitirdikten sonra hemen kisa bir pazar arastirmasi onu mu alsam bunu mu alsam derken duygucugumla bir istisare ettikten sonra kullanici memnuniyeti onemli tabi hp1515 te karar kilaraktan ve itinayla simdi sirasi degil diyen esimi ikna ederekten aldim geldim yaziciyi. Neyse cok uzattim ama lazimdi gercekten diyerek bitiriyorum bu konuyu resmin malzemeleri ve tamamlanmis hali ile daha sonra yukleyecegim ivedilikle bunu halletmek istedim 🙂
Haydi bakalim caliskan eller yapmaya baslasin 🙂
Temel kirtasiyeden aldigimiz evalari kullanarak resmi tamamlayin bakalim tatli biciriklar.

Evali resim tamamlama : yilbaşı temali resmimiz” üzerine 7 yorum

Bir Cevap Yazın

