İlk kez Tiyatroya gittik

Daha evvel bale gosterisine gitmistik gayette uyumlu davranmis keyif almis hatta sahneye bile cikmisti. Uzun zamandan beride bir tiyatroya goturmek istiyordum lakin guzel oyunlar falan hep sehir icinde oldugundan ya uzak kaliyor yada saati bize uzak oldugu icin uymuyordu. Lakin baska bir sebeple beylikduzu belediyesinin kultur merkezine gidince oranin etkinlik rehberini almistim evde incelerken birde ne goreyim. Bir suru cocuk oyunu var ozellikle hafta ici programlari oyunlari daha bir guzel. Ama bu cmteside mikroplar oyunu varmis. Biraz cekimser olarak yaklasmistim bu oyuna adindan dolayi acaba biz kucuk mu kalirdik oyun bize buyuk mu kalir diye! Ama haydi dedim bu defa vazgecmek yok hemen aradim yengemleri yigenlerimide cagirdim. Evden ciktik onlar hazirlandilar ve onlarida alip tuttuk belediye kultur merkezinin yolunu 🙂 beylikdüzü belediyesi kultur merkezi gercekten harika bir yer bu nedenle baskanindan calisanina tiyatrocusundan isikcisina varanina kadar tebrik ve tesekkurlerimi iletmek isterim. İceride ismekten sergiye tiyatrodan kutuphaneye cocuklar icin etut alanlarina varana kadar hersey var. Hatta kutuphaneye kayit oldum kitap bile aldim 🙂
Gelelim oyunumuza nehir kuzenlerle birlikte olunca hic tedirgin olmadi gayet guzel karsiladi hatta sabirsizlikla ilk once baslamasini bekledi, basladiktan sonrada bizimle birlikte guldu ufak tefek yorumlar yapti. Velhasil guzeldi guzel! Hatta nehir bitince bir daha gelelim anne ben cok sevdim dedi!
Mikroplar oyunun konusuda ayri bir guzeldi
Temiz titiz duzenli bir kiz cocugu ile pasakli pis bir kizin mikroplarla macerasini anlatiyor
Bu onumuzdeki hafta persembenin oyunu icin sabirsizlaniyorum firsat olursa onada mutlaka gitmek istiyoruz black light teknigi ile cizmeli kedi tiyatrosu var umarim gidebiliriz…
image

Bir Cevap Yazın

