Evcilik oynuyoruz

image

image

image

Son gunlerde acayip guzel evcilik oynamaya basladik. Ben bebek oluyorum nehir anne ugur abide olursa eger oda baba oluyor. Nehir oyunu kurgulayip oynuyor. Ve ayni ben! Kucuk anne tam ama tam! Oyundan cumleler gececegim simdi sizlere;
Nehir: bebekcikkk canimmm uyan hadi bak sana ben corba yaptim sen corba icecekmisin!
Ben: hayir ben corba icmiycem istemiyorum
Nehir: ama olmazzz corba cok guzel cok faydali icmen lazim sen corbani ic sana pilavda yaptim corbani bitir sonra onu yersin hadi gell!!!
Ben: tamam anne
Nehir: aferin benim kizimaaa coorbasinida icmiss bravooo!!!
Corba icersen hasta olmazsin doktor amca bak ne dedi
Ben: ne dedi anne
Nehir: corba ic sut ic buyursun dedi bide cikolata seker az ye yoksa hasta olursun dedi yaaa!!!
Ben: tamam annecim
Nehir: senin cisin geldimi gel seni ben tuvalete gotureyim mi sakin altina yapma tamam mi bebekcikk :)))
Ben: tamam anne
Ben oyuncaklarla oynarken yanima gelip
Aferin sana bebekcikk ne guzel oynuyorsun bende oynayayim mi senle 🙂
Birde anne olmaktan sıkılıp sira bende ben bebegim demesi var ki evlere senlik 🙂
İyicene buyuduk biz beee :))))

Evcilik oynuyoruz” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

