Yılbaşı hediyeliklerimiz el yapımı kitap ayraçlarımız

Bu sene sevdiklerimize armagan etmek uzere hem hatira olur hemde nehirim herkese minicik hediyeler sunar diye boyle birsey yapmak geldi aklima.
Yine parlak kartonlarimizi kullandim. dikdortgen bir kitap ayraci elde etmek icin katonu 14 esit dikdortgen parcaya bolerek cizdigim yerlerden kestim. Baska bir renkte parlak kartondan yapraklar cizdim kestim hazirladim. Birde minik yuvarlak parcalar hazirladim delgecle.
image

Yani aynen yukaridaki gibi her bir parcayi ayri ayri hazirladim. Dore rengi ayraclar. Uzerlerine yesil kirmizi ve birde gece mavisi renginde yapraklar minik yuvarlaklar ve kartondan yine delgecle balonlar birde stikerlar hazirladim. Hepsini ayri ayri kaplara koydum. Bir ornek yaptim gerisini onlara biraktim. Sonra ne mi oldu? İste gorelim bakalim;
image

image

image

image

Bunlatdan birini ben birinide aktivitenin sonuna yetisen babamiz yapti. Gerisi tamamen nehirin eserleri 🙂
image

image

Bunlarida ugurcuk yapti.
Bende arkalarina mutlu yillar yazip tarih attim nehirinkilere.
image

Bir Cevap Yazın

