Evalarla resim tamamlamaca konumuz : sekiller

Yine gecenlerde ayselcigimin tubitak yayinlarindan alinma aktivite kitabinda paylasmis oldugu bir etkinlikten esinlenerek yaptim bu calismamizi. Henuz nehirle beraber yapmadik. Ben hazirladim cizdim kestim yapistirmasi bulmasi takmasi nehir hanima kaldi. Bu evali resim tamamlama calismalarini neremden uydurdum bilmem ama gercekten cok faydali oluyor. Ayni anda hem sanatsal bir aktivite yaparken hem bir puzzle yapmis oluyoruz, hemde ince motorlarina fayda saglayacak olan ac yapistir gibi dikkat ve beceri isteyen bir faaliyette bulunmus oluyoruz. Bunun mutlaka bir ciktisini scan edip sizlerlede paylasacagim sizde cizmeye gerek kalmadan cikti alip parcalarini bizim gibi yapiskanli evalardan keserek hazirlayip kolayca uygulayabilirsiniz.
image

Bu cizim ama resimde guzel gozukmemis isiktan sanirim.bunu daha sonra sizler icin tekrar ekleyecegim.
image

Buda evalarin bosluklar uzerine konulduktan sonraki hali 🙂 laf aramizda yine guzel bir calisma olmus odamizda yine duvarimizin bir yerini isgal edecegi simdiden belli 🙂

Evalarla resim tamamlamaca konumuz : sekiller” üzerine 4 yorum

Bir Cevap Yazın

