Adım adım evalardan maymun yapımı

image

image

Kes yapistir evadan maymunlar. Bildiginiz uzere gecen tuyap kitap fuarindan adim adim 365 etkinlik kitabini almistim ve sizlerlede paylasmistim. Yine bu kitapta gordugum ve yapimi oldukca kolay bir maymun yaptik. Biz malzeme olarak renkli ve desenli evalar birde hareketli goz kullandik. Oldukca eglenceli bir calisma oldu. Tavsiye ederizzz 🙂 sizler icin birde bir kalip cikardim buradan bu ciktiyi alip evalari uzerlerine koyup cizip kesebilirsiniz 🙂
Haydi bakalim sizede kolay gelsin 🙂

Adım adım evalardan maymun yapımı” üzerine 6 yorum

    • Canim tesekkur ederim asıl senin gibi mukemmel bir anneden boyle sozler duymak beni cok mutlu etti! Ama keske boyle bir ihtisasim olsada yapabilsem yazabilsem bir kitap benimkiler tamamen dogaclama 🙂 yanlisiyla dogrusuyla tamamen anne yapimi 🙂

Bir Cevap Yazın

