Yine yeniden evalı resim calismasi

Genelde evalı resim calismalarimizi benim on calismamdan sonra yapiyoruz biz ama bu defa nehirin ozel istegi uzerine anlik o anda gelisen bir aktivite olarak yaptik. Nehir denizle ilgili evalari gordu ve gitti bir karton kagidi alip oturdu basina hal boyle olunca bende hemen kagidi degistirip mavi karton cikarip hadi dedim gel madem buna yap🙂
Derken yine kendi aktivitesini kendi yaratti ehh! Bakti ki anneden hayir yok ne yapsin🙂
Serbest calisma yapinca bir iki yonlendirmede bulundum bende, oda gemiler ustte olsun annecim baliklar onun altinda seklinde! Onun disinda kendi kendine bu defa yerlestirmelerini yapti ve boyle serbest olarakta oldukca eglendi🙂
Lakin dikkati dagalmasin diye bu defa resim cekmedim.
image

image

O yapistirmalarini yaptiktan sonra bende ilave olarak dalgalari ve bulutlari cizdim🙂
Biraz guncel ve kis temalarinin disinda bir aktivite oldu ama guzel oldu🙂

Bir Cevap Yazın

