Adım adım penguen yapımı

Yine yeni etkinlik kitabimizdan bir faaliyet daha yaptik dun aksam.
image

Hemen sizlerle paylasalim istedim. Malum bu aralar temalar sonbahar ve kış uzerine. Belki sizlerde yapmak istersiniz dedim. Bu yuzden hem basit hemde ilgi cekici🙂 en azindan nehir icin oyleydi oldukca sevdi yapim asamasi bittikten sonra epey oynadik beraber🙂
Gelelim nasil yaptik neyle yaptik asamasina;
Ben evalari kullanmayi tercih ettim. Kitapta kagittan penguenler olarak yaziyor cunku resimde gorundugu sekilde bir suru penguenin oldugu bir resim yapiminin ayrintilari yer aliyor kitabimizda. Bende simdilik bu kadarini yapamayacagimiz icin boyle birsey yapalim dedim.
image

image

Beyaz ve siyah evalardan resimde gordugunuz sekillerde parcalar kestim. Ardindan kestigim parcalari
image

İlk olarak bu sekilde hatta arasina uzun cubuk koyarak yapistirdik ardindanda
image

Diger parcalari yine yapistiriciyla yapistirdik.
image

Ve sonra baslasin penguen kukla tiyatrosu🙂
image

image

image

image

Biz cok gulduk cok eglendik ehhh! Darisi sizin basiniza🙂

Adım adım penguen yapımı” üzerine 2 yorum

    • O kuklalardan iki tane sizin icinde hazirlandi parca parca elinize ulasicak efenim kitaplarinizla.birlikte sizde birlestirir ana kiz oynarsiniz hem.temanizada uygun sizin🙂 mucxxxx

Bir Cevap Yazın

