Mandal cup cake :)

Yine tedi ve yine sadece aktivite amacli eve mandal alan bir anne!
Kimde gormustum simdi animsayamadim. Gamzede mi begumde mi cikaramadim simdi 🙂

image

image

image

image

image

Ve hayret ki oyun sonrasinda hic bir uyariya gerek kalmadan kendi kendine topladi esyalarini 🙂
Renk eslestirme yaptik hayal gucumuzun doruklariyla, kekler yapmisiz sozumona 🙂

Mandal cup cake :)” üzerine 13 yorum

  1. süpeer olmuş yağmur gamzede yapınca çok beğenmiştim şart oldu bu mandallardan edinmek galiba 🙂 aferin nehirede ee düzenli olması çok güzel

    • Ahh bak gamzeydi dimi 🙂 kararsiz bir sekilde yazmistim bende 🙂 bu arada eve camasir asmak icin mandal alir millet biz ise aktivite icin mandal ariyoruz 🙂 hatta bizim camasirlar mandalsiz suanda askida durmakta tum mandallar nehir hanima tahsis edildiginden oturu 🙂

    • Uclari silikonlu olan mandallardan canim bende gorup nehir icin almistim yoksa evde mandal kullandigimda yok benim ama evde bir dolu mandalimiz var nehir hanim sayesinde 🙂

Bir Cevap Yazın

