Bizim kutuphanemiz devam yazısı

image

image

Bunlar bir liralik minik kitaplar ozellikle kedili oldugu icin almistim mirnav serisini zira nehir kedileri cok seviyor. Japon baligi sipsip ve minik fil filo cok renkli guzel hikayeler. Daha cok canta kitaplarimiz bunlar minik ve ince yer kaplamadiklari icin 🙂

image

Mirnavin icinden bir kare bu yukaridaki mesela

image

Bu kitaplari ananemiz almisti bize tum seri tasitlarla ilgili renkli guzel eski tip hikayeli kitaplardan. Muhtemelen basim gecmisleride eski olabilir ama eglenceli kitaplar. Ozellikle nehir gemisi bizim icin nehirin gemisi nehir bunu pek seviyor.

image

Yine nostalji olsun diye aldigim bir kitapta;

image

Mutlaka bunuda hatirlayanlariniz vardir 🙂

image

image

Bunlarda klasikler. Dunya klasikleri ve ezop masallari serileri.

image

image

Yine bunlarda dunya klasiklerinden biraz uzun ama cocuklugumuzun guzel hikayeleri 🙂

image

Bu seri nesil yayimciliktan. Kitaplarin resimleri anlatimi gercekten harika nehirle severek okuyoruz. Ama her bir olusum sonrasi kitabin sonunda dini icerikli ogut veren bir bolum var son iki sayfa 2 yas cocugu icin boyle bir bilginin bu sekilde kitapta aktariliyor olmasi sahsen beni rahatsiz etti. Kafasinin karisip bu bolumde takili kalabilecegini dusundugumden oturu bu sayfalari cikarttim. Ve sadece kitabin amacina uygun olusumlari anlatacak sekilde okuyor hale geldik. Ama gerek cizimler gerekse yazilarin azligi neden sonuc iliskisine yonelik kitaplar olmasi dolayisiyle oldukca zevk aldigimiz bir seri bu!
Deniz kaplumbagasini sizler icin cektim. Tum sayfalari ile aktariyorum. Bahsi gecen son sayfa ile birlikte;

image

image

image

image

image

image

image

Ve sizlere az once bahsettigim son sayfa ben bu kismi atlayarak anlatiyorum. Kendi kanaatimce Allah kavramini zihninde henuz oturtamamis 2 yas cocugu icin boyle bir detayin verilmesi kafa karistiracagini dusunuyorum. Zamani gelince ogrenmesi gerekeni ogretebilecek kapasitede oldugumu dusunerek simdilik bu konulara boyle bir kitap araciligi ile girmek istemiyorum.

image

Bu kitapta kafiyeli olmaya calisan minik siirler var. Fena degil ama olsada olur olmasada ben sizin icin cektim resimlerini burdan print ederek kullanabilirsiniz. Ben.melodilestirerek nehire bazen soyluyorum. Elimdeki sekle gore 🙂

image

image

image

Simdi yayinlayacak oldugum eski kitaplar. Bizede bir yerlerden gelme ama hatirlamiyorum.

image

image

Ben seviyorum boyle nostaljik kitaplari 🙂

Simdilik resimleyebildiklerim bunlar. Bir sonraki seferde ilk kitaplarim serisini resimleyecegim. Kalin saglicakla…

Bizim kutuphanemiz devam yazısı” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

