Parıltı şişesi :)

Basliktaki ismi nehir takti 🙂 canim arkadasim duygucugum yapmisti gecenlerde bal kuzusuna bende ondan gormustum. O ise guzel anne deniz arkadasimizin blogundan gorup yapmis. Duygumun yaptigu guzel kesif sisesine buradan gozatabilirsiniz.

image

Ben kesif sisemizi mavi ve gumus sim kullanarak yapmak istedim bu yuzden gece ve kis temasini kullandim. Stikerlar suda cikacakti biliyorum ama ustte kalacaklari icin onlarida yine goruruz diye kartaneli aydedeli kar yagan bulutlu stikerlar kullandim. İcine altin rengi yildizlar attim. Kesif malzemesi olarakta minik miknatisli satranc taslarini tercih ettim.

image

image

Sonra simleri atip icini su ile doldurdum.

image

Simdilik bunu su ile yaptim. Fazla ozene bozene yapmadigim icin ama bir dahaki sefere bebek yagi ile birseyler yapmayi planliyorum. Bebek yagi daha yogun bir sivi oldugundan icindeki simlerin ve materyallerin haraketide yavaslayacak ve daha hos bir goruntu olusturacaktir eminim ki!

image

Minik miknatisli satranc taslari kullandigim icin biz sabah sisemizi inceledikten sonra bir miknatis ile onlari haraket ettirmeyi ogrendik. Ve bu gercekten nehirin cok ilgincine gitti ve cok hoslandi 🙂

image

image

image

🙂 uzaktan kesfetmek yetmedi bize bir sure sonra kapagini acip inceledik. Miknatis ile satranc taslarini yukari cektik cikardik. Sonra onlari temiz su dolu bir kapta yikayip pariltilarindan arindirdik.

Bir Cevap Yazın

