İçinde ne var?

Uzun zamandir yapmak istedigim bir aktiviteydi. İlk pepenin nenesinin sasirti torbasi olayindan aklima gelmisti. Gecen gruptan bir arkadasimizin yayinladigi oyuncaktan da esinlenerek gecem gece hemen yaptim kesif kutumuzu.

image

image

image

İkea cekmece duzenleyici bez kutulardan birini kullandim bos tarafini folyo ile kaplayip kagit bant ile bantladim diger fermuarli tarafindan da objeleri icine yerlestirdim. Oncelikle icindeki objeleri tanitarak baslayacaktim ama dun aksam yatakta oynamak istedi. Kutuyu tam yatacakken gordu ve oynayalim diye tutturdu. Ehhh! Bizede oynamak kaldi. Tanitmak yerine direk elimizi sokup tahmin etmeye basladik bakmadan ellerimizle hissederek 🙂

image

image

Oldukca basarili cevaplar verdi kurbaga ve kus haric hepsini bildi 🙂 ikinci seferde hepsini bildi!
Sabah bu defa babamizla oynadik yine hepsine dogru cevabi verdi. Bu gun gun icerisinde objeleri degistirerek tekrar tekrar oynariz artik. Hem eglenceli hemde oldukca gelistirici bir oyuncak ve oyun oldu bizim yeni kesif kutumuz 🙂

İçinde ne var?” üzerine 4 yorum

Bir Cevap Yazın

