29 ekim’in ev hali :)

Bu sene 29 ekimi evde kutladik biz ne yazik ki 😦 aslinda cok istedim bir yerlere cikalim havada harikaydi lakin gidicek bir organizasyon bulamadim yakinlarimizda 😦 hep bize uzakti kutlamalar. Mesafeler birsey degilde trafik cilesinden cekindigimden aslinda! Alt komsumuz ailecek ortakoye gitmeyi kararlastirdilar aksam ki havai fisek gosterileri icin fakat ben kalabalik ve trafigi dusundugumden cekimser kaldim. İyiki de oyle kalmisiz cunku geldiklerinde bitap bir haldeydiler. Trafikten kalabaliktan bezmis ve o kalabalikta cocuklarla hem birsey gorememis hemde perisan olmuslardi. Keske bizimde bu taraflarda birseyler olsa herkes kendi semtinde kutlamalar yapabilse 😦 cok arastirdim gunler evvelinden buyukcekmece ve beylikduzu belediyelerinin bir organizasyonu var mi acaba diye ama birsey bulamadim ne yazik ki 😦 neyse bizde kutlamalarimizi evde yaptik! Kendi kendimize siirler okuduk, cumhuriyeti anlattik, Ataturk’u andik!
Hatta kuzum minik bir siir bile ogrendi bu gun;
Ataturk’un hediyesi
Seviyoruz cumhuriyeti
:)))
Birde tezahurat ogrendi oda kendince;
Evin icinde basladi kose bucak “en buyuk turk Ataturk!
Evde birde bayrak sallayarak
Cumhuriyet cumhuriyet cumhuriyet sloganlari atan bir citlenbik vardi! Yine gozler dolu dolu oldu huzunlendim ben yine :/
Sonra tv’den yapilan kutlamalardan kesitler izledik beraber.
Ardindan hurriyet gazetesinin verdigi cumhuriyet ekini inceledik birlikte. Ataturk’u bulmaca oynadik resimlerde. Ve ardimdan ataturk resimlerine stikerlar yapistirdik.

image

image

image

Bu resim nehirin cok hosuna gitti!
-hihihii anne suna baakk! Ataturk dede salincaga binmisss! Diye hayretler icinde bakip bakip bana gosterdi 🙂

image

Kendimizide stikerlamayi ihmal etmedik pek.tabi 🙂
Sonra dersimiz ataturk cd’sini actik beraber izledik biraz ne yazik ki cd cizilmis ve cok donuyordu. İcinde cocuklar olunca ilgisini epey cekmisti oysa 😦 neyse bir ara alip biraz biraz izleyebiliriz.
Sonra ataturk boyama yaptik biraz ;
Bunun resmini cekmeyi unutmusum ne yazik ki 🙂
Ardindan babamiz en azindan erken geldi biraz ve beraber yeni ogrendiklerimizi babamiza gosterdik. Minik siirimizi okuduk tezahuratlarimizi yaptik 🙂
Ve bir 29 ekimi daha geride biraktik…

29 ekim’in ev hali :)” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

