Düğmeli ağacımız

Uzun zamandir aklimda olan bir aktiviteydi bu aslinda cook cok evvelden malzemelerimiz elimizde hazirdi ama anca firsat bulabildik. Birde ozene bozene guzel birsey olsun istiyordum bu nedenle en faal animizi bekledim hep 🙂
Gerci fircamiz kalindi ve ben agaci istedigim gibi guzel yapamadim. Ama birgun kendim icinde tuale yapmak istiyorum soyle daha bir guzelinden eve asmak icin 🙂 bununla ilgili internette cok guzel ornekler var.
Nehir hanim ogle uykusunda iken agac ve patafix hazirliklari yaptim.
Gerekli malzemeler; agaci cizmek icin bir tahta parcasi kullandik biz sizde patafix ile yapacaksaniz eger (ki bu sekilde ileride dugmeleri sokup tekrar baska bir etkinlikte kullananilirsiniz) ahsap ince tual yada boyle ahsap bir tabaka kullanmanizi oneririm. Veya kullanmadiginiz kucuk plastik bir tepsinin arkasinida kullanarak olabilir. Yada simdi aklima geldi pvc yapilmis renkli yada beyaz bir fonada yapilabilir. Ama yapiskan kullanarak yapacak olursaniz normal tualde kullanabilirsiniz.
Guaj boya kullandim agac icin ve dugmeleri yapistirmak icinde patafix kullandim.
Nehir uyanmadan evvel agaci cizdim kuruttum ardindan patafixleri yerlerine yapistirdim.

image

image

Bir kac tanesini hem denemek icin hemde ornek olsun diye ben yerlestirdim.
Sonra nehir uyandi ve eglence basladi 🙂

image

image

image

image

image

Ve eserimiz ortaya cikmid oldu boylece 🙂 hem cok eglendik hemde odamiza asmak icin cok cici bir tablomuz olmus oldu 🙂

Düğmeli ağacımız” üzerine 6 yorum

Bir Cevap Yazın

