İnteraktif masal :)

Dun gece yatakta nehir masal isteyince aklima kirmizi balik sarkisindan esinlenerek komik guzel bir masal geldi. Bunu hareketlerle susleyerek anlatinca nehir mest oldu en az on kez anlattirmistir kanimca kisa eglenceli guzel bir hikaye oldu sizlerlede paylasmak istedim bu yuzden 🙂 masalimiz aynen şöyle;

Evvel zaman icinde kalbur saman icinde bir tane balik varmisssss
Balik denizin dibinde yuzmusss yuzmusss yuzmusss (ellerimi birlestirip kirmizi balik sarkisindaki gibi baligi yuzduruyorum)
Tekrar ederek bir kez daha yuzmusss yuzmusss yuzmusss diyorum (bu kisimi bir sure sonra o yapmaya basladi)
Bir tane guzel bir kiz varmis cani balik tutmak istiyormus oltasini almis (elimle kapma isareti yaparak) kovasini kapmis (kovayi koluma takar gibi yapip) denizin kenarini gitmissss oturmusss oturmusss oturmussss (oturur gibi yapiyorum)
Oltasini almis denize atmis (oltayi elime alir gibi yapip firlatma hareketi yapiyorum) beklemis beklemis beklemis (uzanarak oltayi attigim yerden ellerimi cenemin altinda birlestirerek bekler gibi yapiyorum)
Denizin dibinde yuzen kucuk balik oltanin ucundaki yemi gormus yemis yemis bitirmisss (yeme isareti yaparak tekrarlara eslik ediyorum)
Baligi yakaladigini anlayan kiz oltayi cekmis cekmis cekmis (oltayi ceker gibi yaparak son cekmis kelimesini soylerken nehiri yakalayip yanima cekiyorum) baligi almis havaya kaldirmis sen ne guzel baliksin oyle seni yerimm tatli balik ham ham ham hammm yaparak (baligi havaya kaldirmis dedigim anda nehiride havaya kaldirip sonra tekrar yataga yatirip aynen.dedigim sozlerdeki gibi onu gidiklayarak yiyiyorum)
Nehir bayildi bu masala her defasinda yerlere yatti gulmekten :)))) aslinda videoya cekmek lazim haftasonu esimle birlikteyken ona cektirir youtube koyar burayada yuklerim. Belki sozlu anlatimdan daha fazla faydasi olur 🙂 kesinlikle deneyin diyorum kisa bir oyku oldu akilda da kalici. Nehir kitaptan ziyade uyku oncesi boyle yatarak karanlikta anlattigim hikayeleri daha cok seviyor ama bunun yeri farkli olacak gibi cunku acayip azittik dun aksam yatakta :)))

İnteraktif masal :)” üzerine 5 yorum

Bir Cevap Yazın

