Oyuncak saklanbaç

Gecen canik arkadasim duygucugumla konusurken fark ettimki bu oyunumumuzu bloga eklememisim 🙂 bende hemen nehire oynattim bir kere daha 🙂 canikommm bu sen ve balca kuzusu icinnn ;
simdi oyunumuz aynen soyle biz bunu cook daha minikkende tek bir objeyi iki ayni kaptan birinin altina saklanarak oynanilanini yapardik. Tabi sonra sonra kaplari ve materyalleri sirayla cogaltarak devam ettik suanda dortlu besli olarak bu oyunu gelistirerek oynuyoruz.
4 minik oyuncak seciyoruz ve onlarin uzerine kapatabilecegimiz 4 ayni renk ve sekilde kap (ben kopuk bardak kullaniyorum)
Ve oyuncaklari bir bir tanitip once sadece birinin uzerini kapatarak hangisi saklanmis diye soruyorum. Bir sure sadece birini kapatarak oynuyoruz sonra ikiye cikariyorum saklanan oyuncaklari hangi ikisinin saklandigini soruyorum. Nehirde kaybolanlarin nerede oldugunu biliyor ve gosteriyor. Ucuncu asama olarak hepsini birden kapatip hangi kutunun altinda hangi oyuncak var onu buluyoruz 🙂

image

image

İste bu ilk asama,

image

Bu ikinci asama iki objeyi saklayip hangileri saklanmis onu buluyoruz hangi bardagin altinda hangi oyuncak var onu tahmin ediyoruz,

image

Sonra dordunude kapatip hangisinin altinda hangi oyuncak var sirayla onu tahmin ediyoruz.

image

image

image

Seklinde bir bir saklanan yaramaz oyuncaklarimizi buluyoruz.
Guzel bir hafiza oyunu denemenizi tavsiye ederim. Baslarken adim adim gitmenizi tavsiye ederim. Once tekli oyuncak saklamadan sirayla ikili uclu dortlu seklinde cogaltmanizi tavsiye ederim.

Bir Cevap Yazın

