Aktarma vol. Bilmem kaç??? :)

image

image

image

Kece toplar ve yumurta kartonlari ile aktarma yaptik bu gun biraz. Masa ile tutarak ortadaki kaptan bir bir kartondaki deliklere aktardik toplarimizi. Birini bitirip benim onumdeki kartona gozunu diken minik kusum onuda bir guzel bitirdi 🙂

image

Ardindan minik ponponlara gecince nehir hanim olayi oldukca hafife aldigindan midir yoruldugundan mi bilemiyorum yine yayila yayila yatarak yapmayi tercih etti. Daha evvelde boyle yapmisti hatta o sefer birde kalkip kafasinin altina yastik almisti 🙂

image

image

image

Sanirsam bana sey demek istiyor duygu teyzemiz de hatta boyle bir yorumda bulunmus instag.de ‘bunlar benim icin bebek isi anne!’
Bu arada minik toplarimizida daha evvelden atmayipta saklamis oldugum kutu cikolata kaplarina yerlestirdik. Cop annelik yolunda basarili adimlarla ilerlemeye devam ediyorum 🙂
Ardindan gecen gun balcamin kasikta top tasima etkinligini gorunce hemen bizde bu kece toplarimizla oynayalim dedik.

image

Toplari halinin bir ucundan diger ucundaki kaba kasikla tasiyarak aktardik.
Aslinda bu cogul olarak cok eglenceli bir oyun olur. Keske balca kuzumla birlikte oynayabilselerdi 😦

image

image

Daha sonra biraz da agizimizda tasiyarak goturelim dedik. Once bir kac ben yaptim nehir bunu cok komik buldu. Beni izlerken yerlere yatti bu cok komikkk anne cok komiksin diye diye guldu eglendi resmen benimle :))))

image

image

Bununda ardindan biraz da kendi kendine diledigi gibi eglensin diye bir kac evcilik oyuncagimizi salona tasidim. Oda hazir bunca topu falan bulunca basladi yemek falan yapmaya 🙂

image

image

Aktarma malzemelerini oyunlarina katmaya bayiliyor. Genellikle sonu hep boyle bitiyor faaliyetlerimizin 🙂

Bir Cevap Yazın

