Market sonrasi hem yardim hemde aktivite :)

Gecen ciktigimiz market alisverisinde kuzum hem markette hemde evde yerlestirirken yardim etti sagolsun 😉 boylelikle hem aktivite yapmis olduk hemde bana yardim etmis oldu kuzitom 🙂 markette patates sogan salatalik domates v.s gibi sebze meyve secme isini beraber yaptik beraber posetlere doldurduk ben ismini soyledim oda alip atti posete 🙂 tabi arada curuk cariklari caktirmadan posetten cikarip atmakta kolay olmadi 🙂 eve geldikten sonrada posetten dolaba aktarilacaklari bir bir tasidi bana birde patates sogan sepetine ayri ayri yerlestirdi bir guzel 🙂

image

image

Ehhh! Boyle aktiviteye can kurban 🙂

Market sonrasi hem yardim hemde aktivite :)” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

