Aynisini yapabiliyorum

Daha onceki yazilarimdan da bilenler bilir nehir cok minikken basladi bu kuplerle ahsap bloklarla oynamaya bu yuzden de olsa gerek epey ilerleme kaydettik yapilarla alakali. Bu gun nehirle bloklarla biraz oynayip kuleler yaptiktan sonra aynisini yapmaca oynadik, once ben biraz daha karmasik bir yapi yaptim ve ardindan onunda yapmasini istedim. Bir iki sozlu mudahalede bulunsamda oldukca basarili bir performans sergiledi.

image

image

image

Sonra yapisinin altinda benimkinden bagimsiz bir kac eklemede yaparak yine farkliligini ortaya koymaya calisti galiba 🙂 bu defa yaptigi hatta basardigi seyden oldukca kendiside mutlu ve tatmin olmus olsa gerek ki gecip birde ben yaptim diye poz verdi hatta video cekmeme dahi musade etti 🙂
Ahsap bloklarla oynamanin birseyler yapmanin ince motor gelisimine ve denge kurabilme kabiliyetine oldukca faydasi oldugu kanisindayim. Gerci bu bilgiyi bir cok kitapta bulabilirsiniz ama ben sahsen sizlerle kendi deneyimimi samimiyetle paylasiyor ve kesinlikle tavsiye ediyorum.

Bir Cevap Yazın

