Yesim yapiyossss :)) (nehirin degimi ile)

image

image

image

Resim yapmak bizim icin cok eglenceli 🙂
Gecen yine is yerinde sardik boyalara defterlere nehir resim yapmayi birseyler karalamayi cok seviyor. Cok minikken basladigimizdan midir bilmem ama epey bir ilerleme kaydetti 🙂 yada genlerden bende rahmetli babamda hem guzel resim yapardik hemde severdik. O gun bir agac cizdim ve nehir agaci gorunce anne elmada yap agaca dedi bende ben yapamiyorum guzel elma annecigim sen yap onuda dedim ve nehirden aninda bir hazir cevapla karsi karsiya kaldim 🙂 -istersen basarabilirsin anne bak boyle boyle yapacaksin hadi gel gel! Seklinde bir cumle kurdu 🙂 yaaa madem oyle iste boyle seni dumur ederim anne dedi resmen bana 🙂

image

image

Agacin yaninda bir aslan cizdi bak buda aslan boyle yapacaksin diye diye 🙂

image

Sonra masa basinda calismak sikmis olsa gerek birazda masa ustunde boyama yaptik birlikte 🙂

image

Bundaki agiz burun gozleri tamamen nehir cizdi ben sadece sapkanin renk renk olmasi icin yonlendirmelerde bulundum 🙂

image

Tirtilida beraber boyadik 🙂
Can sikintisindan olsa gerek son olarakta stikerlarla benim telefonun arka kapagini bir guzel bezedik 🙂

image

Soyledigine gore telefonum boyle cok eglenceli olmus 🙂 bilmis kuzum!

Yesim yapiyossss :)) (nehirin degimi ile)” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

