Kes yapistir :)

Eee! Okullar acildi 🙂 bizde bu kervana katilicaz elbet bir gun ama biz simdilik evde okul uygulamalarina devam edenlerdeniz 🙂
Oncelikle tum cocuklarimizin ve ogretmenlerimizin yeni egitim ve ogretim yilini kutluyorum. Basarilarla dolu guzel bir yil olsun hepimiz icin 🙂
Biz bu gun kuzitoyla isten kaytarmis olmanin verdigi gazla bir guzel bir suru aktivite yaptik.
Gune pepee karsisinda kendi basina kahvalti etmenin keyfi ile baslayan nehir hanim ardindan canim kardesim esliginde kendi basina giyinme cabalari verdi 🙂 kendi basina giyinme cabalari arada ufak tefek anne yardimlariylada basariya ulasti diyebiliriz. Cikartmada cok sorun yasamamakla birlikte giyinme asamasinda corap giymede hala basarisiz olsakta kendi sortumuzu ve kendi tshirtmuzu giyebiliyor sayiliriz. Tabi bu henuz her zaman degil bazen kolumuzu basimizin yanindan da cikarabiliyoruz 🙂
Ardindan cizgi filmimizi izlemeye devam ederken biraz kuaforculuk oynadik. Ben kuafor oldum ve nehir hanimin sacini once taradim sonra topladim. Ardindan nehir kuafor oldu ve benim sacimi taradi ve kendince sekiller verdi 🙂 sozum ona beni cici yapti 🙂
Daha sonra tv’yi kapatip basladik sirali yapistirmalar yapmaya. Gecen aksamlardan birinde oturup hazirlamistim yapacagimiz seyleri yine malum yabanci bir siteden cikti aldigimiz sayfalardan calistik.
Sizde verecegim linkten indirip cikti alip yapabilirsiniz. bizim bu gunki calismalarimizi buradan print edebilirsiniz.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Evettt tamamm iste buda bitti su yapistiriciyida kapatalim yoksa annem heran bir tane daha kakalayabilir der gibi kapatti kapagini 🙂 her yeni yaptigimiz guzel seylerde oldugu gibi dogru kostu buzdolabina magnetleyip dolaba yapistirmaya bu defa ama “baba cok begenecek,baba cok mutlu olcak” seklinde cumleler eslinde 🙂

image

image

image

Fakat ardindan kendi kendine biraz daha yapalim mi anne diye sormasin mi 🙂 dedim.bende tabi ne demekkk? Hemennnn 🙂 bu defa sevinc cigliklari ve cok eglenceli anne hadi gel bidahaa diye diye oturduk tekrar masa basina 🙂

image

image

Sonra sayili ve renk renk kureklerimizi hem saydik hem renklerini soyleye soyleye yapistirdik sablonumuza 🙂
Daha sonra alisveris icin ciktik disariya 🙂

Bir Cevap Yazın

