Bizim icin buyuk insanlik icin kucuk bir adim :)

Bu gun itibariyle tam 3 hafta oldu ki bezi birakali 🙂 bir suredir deniyorduk. Nehir uzun bir zamandir bezden rahatsizlik duyuyordu ama ayni zamanda da ne yazik ki ne lagzimliga nede tuvalet adaptorune oturmak oraya yapmak istemiyordu. Dakikalar suren oturma seyanslarimiza ragmen cisini bilerek ve isteyerek israrla tutuyordu. Neler yapmadik ki lagzimlikta vakit gecirmek ve onu rahatlatmak icin ama olmuyordu olmuyordu 😦 bu yuzden planladigimiz tarihten daha da gec oldu bezimizle vedalasmak. Asli baski kurmak istemedim ama o istemedikce bezini cikardim lakin yinede ne lagzimliga nede tuvalete cisini yaptirmayi basaramadik. Boyle olunca denemekten vazgectik. Fakat 18 agustos aksami nehir bezini baglatmak istemedi boyle oluncada bizde israr etmedik. Yine cis ve kaka ile alakali hikayeler anlatildi. Pepenin cis kaka sarkisi acildi o bolum izletildi v.s v.s geceden yana cok korkum yoktu dogrusu cunku uzun bir zamandir geceleri bezimizi islatmiyor yeni gune kuru uyaniyorduk. Gel gelelim hersey iyi hosta nehir asla yerine yapmak istememeye devam ediyordu. Bir kac gun hic bez olmadan cis ve kaka dolu gunler gecirdim acayip yorucu ve yipratici bir surecti. Yerine yapmak istemedigi icin israrla altina yapip bir kiyi kosede anne ben cis yaptimmm anne ben kaka yaptimm diye karsima cikiyordu. Ne yapacagimi ne edecegimi sasirmistim ki aklima her banyoya giriste kuvete cisini yaptigi aklima geldi. Son care bunu denemeliyim dedim ve nehiri sabah uyanir uyanmaz hadi gel seninle cok eglenceli birsey yapicaz dedim. Ve banyoya soktum. Ustunu soydum ve Kuvete girdi hadi annecim simdi cisimizi buraya birakalim sonra suyla oynayalim ustumuzu yikayalin dedim. Oda zaten geceden birikmis olan cisini pek nazlanmadan birakti kuvete 🙂 ardindan gun boyu kuvete cis yaptik suyla oynadik yikandik. Evde hersey iyiydi hostuda birde bunun kaka olayi vardi degil mi 🙂 kaka icinde nehirle bir anlasma yaptik madem tuvalete yapmak istemiyorsun kakan gelince soyle bezini baglayayim oraya yap sonra hemen cikaralim dedim oda tamam dedi ve kaka olayinida oyle cozduk. Ara ara tuvalete yapmasi gerektigini ama bir sure daha boyle yapabilecegimizi ama ne zaman istersen tuvaletede bizim gibi yaparak sifonu cekebilecegini hatirlattim durdum. Sifona basmak nehirin en sevdigi seyler arasindadir bu arada 🙂 bu surecte duygucugumla bol bol cisten kakadan konustuk 🙂 hatta bize destek olmak icin balcami tuvalette videolarini cekerek bize cok destek oldu hatta oldular ilk sevinclerimize ilk cisli kakali mujdelerimize ortak oldular 🙂 basladigimiz tarihten itibaren yatak haric gun icinde mutlaka bir cok kazamiz oldu. Ama bu kacirmaktan asla degil tamamen inatlasmaktandi. Banyo olmayan bir yerde yapmayinca bir sekilde bir yerde patliyordu. Bezini takmamada bu surecte kaka haric asla izin vermiyordu 🙂 saskin kuzu ne olacak 🙂 gecen hafta ananemiz bize geldiginde sana saat alicam ama sen hala kuvete yapiyormussun hadi gel benimle tuvalete yap hemen gidip alayim demesi uzerine sonunda tuvalete ilk siftahini yapmis bulundu 🙂 tabi alkis tezahurat bir kiyamet gitti ki bizde sormayin gitsin. Canim cikmisti kuveti camasirsuyuna bulamaktan 🙂 is yerindede lavaboya yapiyordu o daha fena her cis sonrasi lavaboyu camasirsulariyla yika kurula :/ neyse cok sukur bir saat ve ardindan dayinin evinde bir daha oradaki wc’ye adaptorsuz dahi yapmasi uzerine yigenlerimin madalyalarindan birini vermesi sonucu olay tamamen cozulmus oldu. Bu arada cis madalyasi alan ilk cocuk olarakta tarihe gecmisizdir sanirim :))))) hahahahaa!
Yalnizzz hala isyerinde ve disarida kaka olayini cozemedik nedendir bilmem. Zaten nehir kuzumun bu gune dek hic bir olayi kolay olmadi hep bir radikallik hep bir farklilik hep bir zorluk sormayin gitsin 🙂 annesini zorlamayi zora kosmayi hatta sinamayi cok seven bir cocuk sagolsun. Her bir halti bilir her birseyden haberi vardir ama asla zorla yaptiramazsiniz anca kendi isteyecek kendi yapacak kendi bildigini okuyacak 🙂 neyse artik rahat rahat yazabilirim sanirim biz bezimizi attik ufak tefek inatlasmalari ve kazalari saymazsak. Bu surecte kaka cis destek hatti olarak bize destek veren duygucugumada buradan sonsuzzz tesekkurler ederim. Canim arkadasim iyiki varsin,iyiki varsinizzzz….

Bizim icin buyuk insanlik icin kucuk bir adim :)” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

