Minik picassommm benim ;)

Su tahtada cizmek gercekten nehir icin cok.eglenceli ve gercekten cok yaratici birsey! Kagitta yapamadigi bir cok seyi tahtada gercekten harikalar yaratarak yapiyor.
Bu gun is yerindeki buyuk beyaz tahtamizda biraz cizim yaptik. Bu gun ilk defa koca kafalarimiza eller ayaklar hatta saclar ve kaslar ekledik.

image

Ozellikle su yukarida cizmis oldugu kusa bittim resmen hic bir yardim almadan kendi basina cizdi bunu. Oncesinde bir model olsun diye tahtaya koca kafalarin yanina elleri ayaklari olan bir cizim yapmistim. Bakalim oda taklit edecek mi diye. Once benim cizdigimi inceledi bu ne?  bu ne? Diye her bir bolumunu sordu sonrada basladi kendi yapmaya;

image

Sonra bu koca kafali patates abiyi cizdi.

image

Bu agliyormus. Nehirde ona yumurta vermis oda sevinmis bu somurtkan patates kafa yumurtasini yiyip gulecekmis. 🙂 hayal gucune bak heyyy! Yarabbim 🙂

image

Ama gercekten ozellikle bu kus kardese bende bayildim. Tesadufen de olsa yaptigi gagasina tuylerine yamuk yumuk kaslarina koca koca ayaklarina bittim bittim 🙂

Minik picassommm benim ;)” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

