Agustos ayi duygusal havuzumuz

Agustos ayi itibariyle duygusal havuz yapimina baslamis bulunmaktayim. Aslinda iki yas itibariyle baslayacaktik lakin tasinma telasiydi falan filan derken bu zamana kaldi. Sizlerlede biraz gec paylasmis oldum. Bu aralarki is guc yogunluklarindan oturu.
Agustos ayinin sicaklarindan olsa gerek ilk duygusal havuzumuzu buzlu bir konsepte hazirladim. Agustos ayina yonelik temamiz bizim oda duzeni ve oyuncaklarimizdi. Nehirin bebekliginden beri dikkat ettigim onemsedigim bir konu bu benim icin. Oda duzeni ve oyuncaklarin katagorize edilimi. Her cocuk gibi bu duzene karsi koymaksizin uyum saglamak soz konusu olmadi tabiki. Bu duzenin icinde buyumus olmasina ragmen oda toplama oyuncak toplama her zaman icin genelde icinden cikilmaz haller aldi. Ama yinede olumlu tepkiler olmadi degil. Misal bu duzenimiz sayesinde neyinin nerede oldugunu oda icinde cok iyi bilir nehir ve bana ihtiyac duymaksizin kendi kendine onu bulur oynar. Hatta ve hatta iyi gununde ise oynamasinin ardindan kendi kendine toplar yerine kaldirir. Oyuncak sayimizinda coklugundan oturu cogu zaman onun toplamasi imkansiz hale geldigi anlar olur. Bu zamanlarda da birlikte toplamaya ozen gosteririz. Ama eger yardimda bulunmuyorsa ben kendi kendime toplamam onun yaninda ancak o yattiktan sonra toplar eski haline getiririm geceleri odamizi. Gozunun onunde yaparsam eger bunu aliskanlik haline getirecegini dusunuyorum bu nedenle kucuklugunden beri katilim saglamadiginda birakirim oylece odasini!
Neyse gelelim duygusal havuz mevzusuna! Odasinda ki minyatur tarzdaki oyuncaklardan secerek saklama kabinin icine koydum kimisi batan kimisi yuzen nesnelerdi. Once bir guzel yikayip kutuya yerlestirdim. Oyuncak bebek ufak tekne sebze meyve hayvanlar hatta araba gibi cesit cesit oyuncaklar kullandim. Ardindan kabi agizina kadar suyla doldurdum ve kapagini kapatip attim buzluga 🙂

image

image

image

Ertesi sabah donan suyumuzu ve oyuncaklarimizi bir sure tezgahta beklettikten ve kabindan cikarip daha buyuk bir kaba alarak basladik incelemeye. Nehir cok sasirdi anne buna ne olmus? Oyuncaklarima ne olmus? Aaa bebegimde burda cikmiyor anne gibi tepkiler vererekten basladik yavas yavas ellerimizle oynayarak buzlari cozmeye 🙂 buzlar cozuldukce serbest kalan objelerimizi kurtarma operasyonu gerceklestirdik. Onlari bir havlu yardimi ile kurulayip yerlerine goturup yerlestirdik. Zaten oyunumuzun amaci buydu. Soyle ki ; gece oyuncaklarimiz ortada kalmis ve bu oyuncaklar ortada kaldigi icin boyle olmuslar bizde onlari kurtarip yerlerine hemen geri koyduk 🙂 umarim oda topluluguna bu olaydan sonra daha cok dikkat eder. Zira oyuncaklarini buzdan kurtarana kadar hop oturdu hop kalkti. Epey endiselendi olduklari yerden cikmayacaklar diye 🙂

Bir Cevap Yazın

