Evalarla resim yapmaca

Ehh sonunda bende su hazir yapiskanli eva sekillerinden almis ve kullanmis bulunmaktayim. Daha once duz eva sayfalariyla cizerek keserek bir cok aktivite yapmistik 🙂 ama boyle hazir.hazir kullanarak yapmak daha kolay ve eglenceli oldu. Ayrica guzel bir resim cikacak gibi meydana soyle guzel bir yere asariz bizde artik saheserimizi 🙂

image

image

image

Once kalin renkli karton uzerine bir dizayn yaptim. Ardindanda kenarlarindan cizerek kagidin uzerine kaliplarini cikardim. Alt tarafina ince bir yesil kartonla cimen havasi verdim ve yapiskanla onu oraya sabitledim. Ardindan cizdigim objeleri bir baska kagit uzerine alarak faaliyetimizi yapmak icin hazir hale getirmis oldum. Hepsi bu kadar oldukca pratik ve eglenceli bir calisma oldu.

Evalarla resim yapmaca” üzerine 4 yorum

Bir Cevap Yazın

