Cocukluk hayalim

Cocukluk hayalimdi oyuncak bir ev benim zamanimda iyicene buyumustum ciktigi zaman daha dogrusu bizim ulkemize geldigi zaman 😦 gerci hainlik etmiyeyim oyuncak yonunden cok sansli bir cocuktum. Hem teyzemler almanyadan turkiyede olmayan oyuncaklari getirilerdi. Hemde babam sanirim tek kiz ve tekne kazintisi olmamdan oturu cok oyuncak alirdi bana 🙂 eve gelen her cocugun ruyasi bir odam vardi oyuncak bakimindan yillar yillar sonra o zamanlardan beri tanidigim arkadaslarim akrabalarimizin cocuklari “sirf senin oyuncaklarinla oynayacagiz diye kosa kosa gelirdik size gelirken” diyenler olmustu uzeleyim mi sevineyim mi bilemedim duyunca hahaha 🙂
Ama hep bir ev hayal etmistim ve hatts oyuncak dolabinin icini ev yapar oynardik daha sonralari vitrinlerde gordukce ahh bir kizim olsada doyasiya oynasak beraber sununla der icimden gecirirdim 🙂 ehh oldu da hani anca ona sira geldi sonunda 🙂 nehirde gordugunde evleri anne baak ev ne guzel diyordu gecen bir magazadan sonunda aldim evimizi nehirden habersiz birde kataloglarini aldim. Once ona katologu gosterdim birlikte oyuncaklara baktik sayfalari inceledik evi gorur gormez katalogda gozleri parladi 🙂 ne alayim annem sana burdan diye sordum her birine baktiktan sonra oda onca oyuncagin icinden gitti evi secti 🙂 iste o an cok mutlu oldum kuzumunda benimde hayalim bir olmustu 🙂 tamam dedim annecim sana o evi alicam havalara uctu tabi 🙂 allah hepimizin gonlunden gecene ulasmayi nasip etsin.
Aldigimiz evi getirdik koyduk bir kenara babamiz isten gelince yapar da sabah nehire supriz olur diye lakin o gece biz alt kimsumuz ilkoz hanimlarda caya davetliydik kaldi sonra ertesi gece fenerin maci vardi alt komsumuzun esi apo abide bize cikmisti yapamadi, bir sonraki gecede babamizin sirket iftar programi vardi gec geldi falan filan derken kac gun kaldi bir kosede yalniz dun kesfetto ve havalara uctu daha amabalajindayken bu nedenle baktim yapacak yok is basa dustu dedim ve basladim yapmaya 🙂

image

image

image

Tum takma vidalama islemleri bittikten sonra basladim icini bir guzel dosemeye hepsi oldukca eglenceliydin benim icin hatta sabaha kadar pek eglendim mutlu oldum diyebilirim.
image

image

image

image

image

Sabah nehir kalktiginda gorunce inanilmaz mutlu oldu ve tum gun ara ara oynadi mutlu mutlu
image
image

Soranlar icin bu oyuncagi nereden buluruz diye bu ve bundan fazlasi icin ak-ay bakmanizi tavsiye ederim 🙂

Bir Cevap Yazın

