Pijama dizayni oyunu (merakli minik eski sayisi)

image

image

image

Merakli minik dergisinin eski sayilarindan birinde bu kiz ve erkek bebege pijama yapma oyunu vardi hatta duygucugum ve tatli kuzusu balcam zamaninda oynamislardi bu stiker oyununu biz birazcik sonraya saklamistik bu pijama dizayni kart ve stikerlarimizi bende gecen ne yapsak ne yapsak diye arsivledigim dergi klasorune bakarken bunlari gordum ve hehh! Tamda sirasi diyerekten hemen hazirladim nehirtosla uykuya hazirlik evresinde hadi gel yapalim dedim 🙂
Gordugunuz gibi oda pijamalarla katildi bu etkinlige 🙂 gece uykusuna yatmadan evvel yaptik bu faaliyetimizi once stikerlarimizi yapistirdik sonrada bu kizla bu erkegi ayirt ettik sonrada onlari bir guzel konusturduk 🙂

image

image

Meyaba yasilsin? İyi sen yasilsin :)) naposun ben eee uyuycam vs. Gibi diyaloglarla susledi kuzitom sonra ben erkek oldum o kiz karsilikli muhanbet ettirdik 🙂

image

Pijama dizayni oyunu (merakli minik eski sayisi)” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

