Dogumdan onceki son gece icimdeki kelebege veda mektubum…


Tarih : 23 mayis 2011
Saat : 01.12

Canim kizim, pıtırcığım,annesinin minik balığı! Seni icimde doyasiya hissettigim son gecem,son saatlerim. O minik kıpırtilarini, o buyuk heyecani o kipir kipir fikir fikir tatliskomu hissettigim son gecem, son saatlerim. Hatta saat epey gec oldu. Biz sabah 6’da uyanip 7’de hastanede olacagiz randevuzmuz var seninle 🙂 8.30 da alacaklar seni icimden ve birakacaklar kollarima insallah melegimi ve insallah bir omur boyu birlikte olucaz annecigim!
Ama her zaman icimdeki halini ozleyecegim senin. O pitir pitir pitirdamalarini ozleyecegim. Babanda ozleyecek o minik dokunuslarini oda suan yani basimda birlikte yarini bekliyoruz heyecanla opuyor seni gobusumden gobusumden 🙂
Seni herkes bekliyor gerci buyuk heyecanla 🙂 fethiyeden abimler geldi yani mustakbel kucuk dayin pazar gunu geldiler yengem ve iki yigenimle birlikte! Turgay abim serpil yengem ve yigenlerim hepsi gec saate kadar buradalardi bizimle birlikte onlarda heyecan icinde 🙂 canim ciciannemde geldi bu aksam isten cikip taa bostancidan hemde, canim benim yaaa!
Yarin herkes hastanede anlayacagin herkes seni bekliyor buyuk heyecan icinde 🙂
Annaneni hic saymiyorum kadincagiz yorgunluktan helak oldu, oda seni kucagina almak icin sabirsizkaniyor!
Hepimiz,herseyimiz hazir herkes dogacak olan nehir bebegi guzel prensesimizi bekliyor!
Ama ben hala koskoca 9 ay nasil gecti anlamadim, doyamadim senin icimdeki varligina. İcim burkuluyor senin o minik kipirtilarini son kez hissediyor oldugumu dusunmek 😦 ama eminim ki prensesimi kucagima aldigimda mutluluktan unutucam suan ki bu buruk heyacanli mutlulugumu 🙂
Saglikla, mutlulukla seninle dolu bir hayat diliyorum rabbimden…
Seni coook ama cooookkk seviyorum canim kizim…
Artik uyumali bulusmaya cok az kaldi bundan sonra seninle dolu gunlere uyanmayi hayal ederek artik uyumali…
….
Not.
Kuzumu icimde ilk hissettigim gun itibariyle bir gunluk tutmaya baslamistim bu yazida okudugunuz uzere hamileligimin son gecesi o deftere yazilmis olan bir yazi her sene donup yeniden okuyor yeniden agliyorum okurken. Dogumdan onceki son gunu ve dogumdan sonraki yazabildigim ilk gunu 🙂
Bu defa sizlerle paylasmak istedim.
Evet saat 01.04 oldugundan oturu artik 24 mayis olmus durumda ve bugun rabbimin bana dunyanin en guzel hediyesini bahsettigi gunun ikinci senesi. Hayatimin anlami biricik bebegim guzel kizim artik bu gun itibariyle dolu dolu iki yasinda. İcim titriyor gozlerim doluyor bu ne buyuk bir mutluluk bu ne buyuk bir ask! bitmiyor tukenmiyor artiyor artiyor ve her gecen dun daha da cok artiyor…
Yatip kalkip rabbime dua ediyorum hic bir anneyi evladiyla sinamasin diye. Hic bir anne evladindan ayri kalmasin diye. Evlatlarimiz refah ve saglik icinde buyusunler diye! Hayat her daim onlarin yuzune gulumsesin diye.
Bizlerde hep ama hep anne kalalim insallah cunku bu gercekten muhtesem ilahi bir hediye…

Dogumdan onceki son gece icimdeki kelebege veda mektubum…” üzerine 2 yorum

  1. Yağmurcum çok duygulandım yazını okurken çok şükür Allahıma bizi bu muhteşem duygudan mahrum bırakmadığı için .Nehir kuzum annesinden babasından hiç ayrılmasın inşallah fiziken de ruhen de…

Bir Cevap Yazın

