Calliou karakterleri eşlestirme oyunu

Daha evvel educadan aldığımız eşlestirme kararlarıyla anca oynama fırsatı bulduk bu gün nehir uyurken oyunu hazırladım. iPad de eşlestirme yapmasına rağmen gercek kartlarla oynarken ilgisi başka seylere kolaylıkla kayıyor ve oyunları yarım bırakıyordu ama bu defa cok başarılı oldu bir defa ben tek bir kartı gösterdikten sonra hayır anne hayır yapma dedi ve kendi yaptı :)))
Ama 2 tekrardan sonra üçüncü kez oynamayı resmen reddetti :))) sıkıldı bu cok kolaymış bee dedi sanırsam :))))

20130328-225927.jpg

20130328-225939.jpg

Ne yazık ki yine oynarken resim alamadım çünkü ilgisi dağılıp yapmamasından çekindim 🙂

Calliou karakterleri eşlestirme oyunu” üzerine 2 yorum

    • Merhaba biz oyunu birbirinin üzerine koyarak oynadık ama söyle bir durum var nehirde baslarda eşlestirme oyunlarını bu kartlarla oynatmak istediğimde aynen eşlestirme olayiyla pek ilgilenmiyor daha cok üzerindeki resimlere takiliyordu biz daha evvel defalarca kutuda minik ahşap eşlestirme oyununu oynaya oynaya alıştık eşlestirme yapmaya ve ipadimizde eşlestirme kartı oyunları oynayarak yine alıştırma yaptik ve en sonunda bu defa ilgisini çekip oynadı birde oynarken genelde uyguladığım taktik bende oynuyormuş gibi yapıp ben bulucam ben alicam aaa bak ben buldum seklinde onu gaza getirecek sekilde abartılı ifadelerde bulunup o benden önce kaptığında da aaa Tuuhhh nehir buldu ben bulacaktım yaa seklinde ben basaramamisim da o basarmış izlenimi yaratmakla oluyor birde tavsiyem bizim çizdiğimiz gibi değilde önce 4 kartla başlayıp diğer bulmasını istediğiniz eşlerini de sırayla eline vererek bulmasını isteyerek oynamanız daha etkili olacaktır. Ama birlikte oymayacaksanız tabi bir on kart dizin diğer on kartı siz elinize alın ve ona birer birer vererek bulmasını isteyin bu sırada sizin elinizdede bir kart olsun ve sizde bulmaya çalışıyormuş gibi yapın biz böyle daha fazla ilgileniyoruz. Birde her cocuğun ilgisi algısı farklı oluyor tabi belki bu ay pek ilgilenmez ama siz ara ara denemeye devam edin nehirde dediğim gibi kartların amacından cok baslarda resimleri hakkında konuşmaktan zevk alıyordu :)))
      Bu arada Allah bağışlansın cok sevindim birlikte oyunlar oynuyor olmamıza :)))

Bir Cevap Yazın

