Deliklerle büyük küçük :)

20130321-031221.jpg

20130321-031227.jpg

20130321-031235.jpg

Evettttt yarın ki oyunumuz hazır 🙂 uzun zamandır değişik bir oyun oynamamıştık Nehir’le bu aralar genel tekrarlar yapıyoruz. Yaptığımız aktivitelerin bazılarını tekrarlayıp pekiştiriyoruz.
Ama ben daha fazla dayanamayıp uzun zamandır aklımda olan oyunu bu gece hazırlamaya karar verdim. Lakin yarın ise gideceğiz bu yüzden sabah görmemesi lazım diyende tüm bu hazırlığımı kilere sakladım 🙂
Yarın is dönüşü süprizi olacak kuzucuguma 🙂 malum ipadden pek resim cekme imkanım olmuyor bu aralar telefonsuzluktan ipadin eline kaldık onuda nehir oynarken ben resim çekeyim diye elime alınca hemen istiyor puzzle yapmak oynamak icin 🙂
Bakalım yarın oyunla alakalı görselleri çekebilirsem yüklerim.
Oyunumuz çok basit ama eğlenceli evde biriktirdiğim ruloları kullandım böyle bir düzenek yaptım bunların dısında daha evvel aldığım köpük topları kullanicaz en basta büyük ve küçük topları yerlerimizden atıp aşağıya düşüşünü göreceğiz. Altında minik kovalarımızı koyarız tabi oynarken daha sonra oyuna hunı, mercimek ve kabuklu fındıkları katmayı düşünüyorum.
Hadi bakalım yarın ola hayrola diyeyim ve artık yatayım. Saat 03.20 ve ben hala yazıyorum ve yarın is var is yerimde de yarın çok mühim bir imalatımız var :)))
Kalın saglicakla…

Bir Cevap Yazın

