Boya kalemi

Daha oncede bahsetmistim kullandigimiz boya kalemlerinden iclerinden biri vardi ki oyle rahat oyle kullanisli ki bizede adim adim setlerimiz ile gelmisti uc rengi 🙂 uzun zamandir ariyordum sonunda buldum 🙂

image

Stabilo woddy 🙂 kalin, yumusak uclu, canli renkli, kolay surulebilen ve suyla cikabilen ayrica bu ozelligini bende bilmiyordum 3 farkli kullanim ozelligi bir aradaymis 🙂
Yani az baski uygularsan kuru boya formunda cok bastirarak boyarsa pastel boya seklinde ve istersen boyanan yerin uzerinden islak fircayla gecildiginde sulu boya seklinde kullanim imkani var 🙂

image

image

image

Nehir bunlara bayiliyor cunku diger boyalarindan daha belirgin daha canli daha kolay 🙂

image

Mesela bu acik mavisi ile bir calismamiz minik kediyi ben buyugunu nehir boyamisti 🙂

Diyecegim o ki hepinize gercekten oneriyorum, tavsiye ediyorum. Ben yana yakila aradim taradim buldum o derece yani :)))))

Bir Cevap Yazın

