kamp kamp kamp yapacagizzzz

yine geceden nehir icin bir supriz hazirladim 🙂
bu sefer cok sasiricak sanirsam 🙂 uzun zamandir bizim mini kamp cadirini esime cikarttirip kurmayi planliyordum bu gece erken gelince esim hem cikardi hemde kurdu sagolsun icini dosememede yardim etti 🙂
bende daha sevimli ve albenili hale getirmek icin pepee ve familyasini iceri koydum ve iceriyi biraz susledim bir cay partisi havasi verdim 🙂
nehir sabah kalktiginda belki orada kahvalti ederiz 🙂
birde madem kamp kurduk konumuzda orman ve ormandaki hayvanlar olsun bari diyerek tema kosemize hayvanlarimizi dizdim.yine yarin birlikte hem oynayip hemde ogrenmeye devam edicez. gerci artik oradaki tum hayvanlari biliyor nehir kiminin ismini kimininde cikardigi sesleri yapiyor ama boyle eglenceli bir aktiviteyle daha iyi ogrenip akilda kalacagi kesin 🙂
iste bizim kampimiz :)))

image

image

image

veee budaa hayvanlar kosemiz 🙂

image

sabah kalktiginda onu sasirmis olarak anneee bak diyisini duymakkk ve heyecan icindeki gozlerinin pariltisi gormek paha bicilmez bir duygu…

Bir Cevap Yazın

