caillou’nun ciflik evi

dun gece yatmadan evvel bugun nehirle hem oynamak icin hemde uyandiginda boyle bir suprizle harsilasmasi ve mutlu olmasi icin minik bir ciflik evi tasarladim. bunun icin cok sevdigi cizgi film karakteri caillou ve arkadaslarini figuran olarak kullandim 🙂 bu sekilde daha fazla.ilgi gosterecegini dusundum. cunku.icinde caillou ve pepe olan aktivitelere daha cok katilimda bulunuyor nehir. bunu hazirlarken minik caillou ve arkadaslarindan ve minik hayvanlardan birde maket evden faydalandim.

image

image

image

image

image

image

sabah uyanir uyanmaz cok kisa bir surede onun icin salonda sehpanin uzerinde hazirladigim bu yeri kesfetti ve hemen ilgisini cekmis olacak ki buyuk bir hevesle oynamaya basladi. ardindan bana hayvanlari saymaya basladi az cok bildigi kadariyla kiminin ismini soyledi.kiminin cikardigi sesi taklit etti.
lakin su kesin ki cok eglendigi her halinden belliydi 🙂 once alani bozdu oynarken sonra bir baktimki eski sekline donusturmeye calisiyor yapamadigi yerde hemen bana sesleniyor ve yardim istiyor 🙂
sizde belki boyle bir ciftlik evi yada mini bir hayvanat bahcesi veya bir oyun parki canlandirmasi yapabilir ve kuzunuzla birlikte hem oynayip, guzel vakit gecirebilir hemde eglenirken ogrenmeye devam edebikirsinizzzz 🙂

caillou’nun ciflik evi” üzerine 2 yorum

    • tesekkur ederim canim bende bayiliyorum bu amerikan servislerime hepsi ayri bir manzara hepsi ayri bir guzel bide simdi boyle kullaniyoruz hihihiii :)) cok islevsel 🙂

Bir Cevap Yazın

