bir nehir ki omrummmm iyiki dogdun yavrum…

Tarih 23mayis2011 gece yarisi hemen hemen, ben gozlerim dolu dolu hatta bazen sayfalari islatarak goz yaslarimla sen icimdeyken hamilelik gunlugumu yaziyorum. biraz heyecanliyim ama daha cok uzgun gibiyim senin o icimdeki kipirtilarin, senin o bana seninle konusurken hoplaya ziplaya tepkiler vermelerin olmayacak bir daha! seni kucagima alacagimla avunuyorum ama icimdeki halinide o heyecani o mucizeyi bir okadar ozleyecegim icin uzulmuyorda degildim 🙂 ama sonu guzel olacakti insallah yavruma kavusacaktim kollarimda saracaktim…
ve sabah erkenden dokulduk yollara ne cok sevenim varmis aslinda sabah sabah birde buna duygulandim ama belli etmedim epidural sezeryanla alacaklardi seni! cok mutluydum seni cikar cikmaz gorecegim icin, oyle gule oynaya girdimki ameliyathaneye doktorlar hemsireler bile sastilar bana 🙂 oysa nede cani tatli Nede evhamli biriyimdir ama sen guc verdin bana kucugum sonunda seni kucaklamak vardi! senin icin herseye katlanabilirdim o an, cunku anne oluyordum cunku kanatsiz bir melegi kollarima birakiyorlardi! bana muhtac, bana ac bir o kadar aciz bir okadar saf ve guzel!!!
hersey biranda oldu basbas bagirarak geldin kollarima melegim! optum, kokladim, sevdim, baktim ve agladim karmakarisiktim ama anneydim seni ameliyathaneden cikaricaklarken bagirdim! ” bir dk bir daha opeyim kuzumu oyle goturun” diye. optumm kokladim cok sukur iyiydin saglikliydin binlerce sukur yaradana…

Cikinca odamiza ilkkez emzirdim seni canim yandi, acidi ama sen emdikce azaldi acisi, sizisi sen agzini oynattikca cok cok 🙂 ilac gibi geldi bana! cunku anneydim artik ben! benden bir sendin!!! senin icin cekilen cile, cekilen aci anlamini yitiriyordu benligimde. once hersey sendi artik, sen geldikten sonra hersey degisti, dunyam degisti artik anneydim ben annelik ne kadar guzeldi 🙂 hersey seninle basliyordu.
ilk asin, ilk kakan, ilk gazin, ilk banyon,gobek bagimizin dusmesi,kirkimizin cikmasi, mevludumuz hersey seninle anlam kazanmis, dunya sanki sadece senin ve benim icin donuyordu. ilk gulusun, ilk seslerin, herseyin ilkini bir bir yasiyorduk seninle.
sonra kuzucum cok gazli bir bebektin sen dedilerki aman 3ayi bitsin gecer!! aaa bitmedi mi? dur bi 6aylik olsun gecer!!  dediler. belki oyle hemen gecip gitmedi herseyyy ama derken gecti gitti zaman benim dunyam kuzum yavrummm bir yasina girecek! anne olmayan katlanamazdi belki ama o zamanlarda o sancilarinda bana tek koyan senin cektigin o sikintilar! yoksa kim korkar uykusuzluktan, kim korkar yorgunluktan cunku anneydim artik ben!!!
hayatim mucizesi, omrumun en degerli hediyesi, mevlam sukurler olsun sana Kuzumu dunyami bahşetti bana…

Altidan sonra basladik kumrular gibi bicirdamaya, civildamaya, haraketlenmeye ardinda nehirim ilkkez oturdu, ilkkez kalkti ilkkez siraladi, derken derken bu ilkler boyle gider… artik anliyor vede benimle bidibidi azar azar konusuyorsun bile, daha neler neler gorecegiz, daha neler neler yasayacagiz, sirada kimbilir neler olacak neler? Hayat seninle akippp gidecek bundan boyle insallah 🙂 gecensene tam da bu gun hamile gunlugume son notlarimi son duygularimi yaziyordum. sen icimdeyken bol bol oksuyordum seni karnimda sende kipir kipirdin o gece ve bende surekli birdaha icimde hissedemeyecek olmanin ozlemini cekercesine bol bol sevdim seni koca gobusumden 🙂 ahhh!!! dedim ahhh! nasilda ozleyecegim seni icimde hissetmeyi! gercekten ozledimde kimi zaman 🙂 ama sana doya doya sariliyor olmak hislerin ennn guzeli  En degerlisi! simdi doya doya cekiyorum kokunu icime doya doya opuyorum o pamuduk ellerini, o topac ayaciklarini, o tontis gobusunu 🙂
ahhh benim guzel yavrum melegim allah bir omur boyu mutlu etsin seni, bahtini sansini daima acik etsin! bir gun olsun solmasin o gulen yuzun, allahim seni bana benide sana bagislasin hic ayrilmayalim insallah! Ailemiz yuvamiz hep huzur icinde olsun…
Canim yavrum yeni yasin kutlu olsun iyiki seni dogurmusum ve iyiki rabbim senin kadar tatlimi tatli ama bir o kadarda kipir kipir yaramaz minik cadicikk bir kiz vermis bana 🙂

Seni herseyden vede herkesten cok seven annen…

Yagmur ferdane cimen :))
23/05/2012

Bir Cevap Yazın

