Yeni orman temali ve evalı tamamlama resmimiz hazir

Dun gece hazirladim bu aksam bir çırpıda tamamladik. Nehirinde son zamanlardaki favorisi bu tamamlamali evali resimler. Ben cizmekten keyif aliyorum o ise yapmaktan yani ikimizide oldukca tatmin eden bir aktivite oluyor bu evali calismalar. Tabi birde yapmaktan zevk alan baska kuzucuklarda var. Bu beni dahada mutlu ediyor 🙂
image

image

Bu defaki calisma icin sizin baska bir evali parca hazirlamaniza gerek yok tamamen hazir evalardan olusmakta ve olculer yine temel kirtasiyeden aldigimiz hazir sekilli evalara gore cizerek hazirladim. Sizede parcalari hazir edip ciktinizi alip kuzucuklarin onune vermek kaldi 🙂 haydi bakalim ama artik bende bir resim paylasimi istiyorum ama 🙂
image

Buda nehirtosun ben yaptim pozu yine yeniden 🙂
image

Biz yaptik bitirdik, simdi sira sizde 🙂

Yeni orman temali ve evalı tamamlama resmimiz hazir” üzerine 8 yorum

Yorum bırakın