Bir cocuk oluyor ve bir anne iste o gun onunla birlikte doguyor

Bundan iki sene once soruldugunda hic suphesiz ve tereddutsuz cennet annelerin ayaklari altindadir. Canim annem benim seni cok seviyorum derdim,gayet icten samimiyetle elbette ama bu kadar derin dusunemezdim yani dusunemezmisim. Hani hep annelerimiz derdi yaa! “Sen durrr asil anne olunca anliyacaksin ne demek istedigimi” o zamanlar gulup gecerdim ama simdi anliyorum bu soz cok dogru bir sozmus 🙂
Gerci annemi anlamakla kalmadim daha cok sey anladim anne olunca coook hemde cok!
Anladim ki anne olunca o ilk bulusma aniyla birlikte birden bire duruyormus dunya! An,yasam,zaman hersey birden sen ve o minik, minicik atan kalp icin akmaya basliyormus. Anne olunca birden baska bir pencereden bakmaya basliyormus insan! Karsiliksiz bir sevgiyle baglaniyormus o minicik yurege! İlk karsilasma, ilk temas, ilk aglama, ilk bakisma, ilk kokusunu icinize cektiginiz an,ilk gulumseyis,ilk opucuk size daha binlercesini sayabilirim sevginizin an be an buyuyusune sebep olabilecek!
İste boyle boyle gunler gunleri kovalarken birde bakmissiniz oyle bir sevdanin icine dusmusunuz ki dunya sadece sizin etrafinizda donmeye baslamistir 🙂 daha dogrusu dunya kuzucugunuz olmustur sizde onun etrafinda donup dolanan bir sistemin icinde bulursunuz kendinizi iste o zaman anlarsiniz;
Kesintisiz uyku diye birseyin olmadigini!
Evde parmak ucunda dolasmanin makbul oldugunu!
Parfumsuz makyajsizda guzel oldugunuzu 🙂
Saclarinin dogal renginin sana daha cok yakistigini yakismasada bunun hic ama hic oneminin olmadigini 🙂
Canin yansada, ayaklarini acidan yerlere vurarakta olsa, kuzunu emzirmek icin o ani beklemenin garip hazzini 🙂
Gozlerin kapanirken once bir baskasinin kapanmasini bekleyip uyuyan bir insan evladinin o halini izlemenin uykuya bedel oldugunu 🙂
Kimseye gostermedigin bir ozveri ile calisirken hic yorulmamis gibi enerjik olmayi!
Kahve bagimlisi bir insan olupta icmesemde olur demeyi ogrenebilmek yada bir yudum icipte bir aglama sesi ile bolunen kahve keyfine olsun gerisi kalsin diyerek kalkip gidebilmek 🙂
Banyo yapma suresinin maksimun bes dakika olmasi gerektigini, geri kalan bes dakikada da ustunu mu giyersin sacinimi tararsin kurutur musun artik orasi muamma 🙂 hatta sac taranmadan islak islak toplanarak saatlerce kalabilirmis bunu bile defalarca tecrube edebilmek 🙂
Zamanla yarisirken bile onu daha mutlu edebilmek ve yuzunu guldurebilmek icin isi birakip geceye, “aman kalsin biraz daha gec yatarim” diyerek onunla oyun oynamanin keyfini yasamayi ogrenebikmek 🙂
Hastalanmasin yada basina birsey gelmesin diye her gece yatarken allaha yalvarmanin ve dua etmenin buna ragmen hep icinde bir korkunun varligi ile yasamayi ogrenebilmeyi
Yemeden yedirmeyi,gulmeden guldurmeyi,uyumadan uyutmayi,yapmadan yaptirmayi,dinlenmeden dinlendirmeyi daha sayabilecegim daha binlercesini hic bir karsilik beklemeden yapmayi ve yaptirmayi ogrenmek pehhh! Bana biri gecipte bunca seyi saysaydi sanirim “hadii beee! Sende amma abarttin!” Derdim kesin 🙂
Anne olmak oyle bir duygu ki hayati bir kez daha sevebilirim,esimi bir kez daha sevebilirim, yasamimi binlerce kez gozden gecirebilirim lakin hepsini binlerce kez binlerce farkli kombinasyonlarda yapsamda yapabilsemde, annelik icin ayni seyleri soyleyemem sizlere! Cunku 24mayis2011 gunu anneligi tattigim o gun itibariyle anladim ki dunyada degismeyecek tek sey azalmayacak bitmeyecek tek karsiliksiz duygu annelikmis. Bir annenin evladina duydugu askmis! Daha evvelde soylemistim bu dunyada gercek ask bir annenin evladina duydugu ask’mis meger!
Daha yolun cok basindayiz elbet! nehir henuz iki yasinda yasam bizlere daha neleri getirecek kim bilir? Her zamanda dedigim gibi allah tum annelere evlatlarini bagislasin onlarin yoklugunu biz annelere gostermesin hic bir anneyi evladiyla sinamasin yuce rabbim! Ve isteyen tum kadinlara anne olmayi bu guzel duyguyu tatmayi nasip etsin…
Simdi buradan hep sozlerine tebessumle gulup gectigim bazen de ” offf! Anne tamam tamam anladim” diyerek onu anladigimi zannedip aslinda o zamanlar hicte anlamamis oldugumu bu gecen iki sene icinde gayet iyi bir sekilde anladigimi belirterek oncelikle annecigimin o guzel pamuk ellerinden bir kez daha operek anneler gununu kutlamak istiyorum. Seni cok seviyorum canim annecim Allah seni basimizdan eksik etmesin insallah.
Ve ardindan tum annelerimizin tum guzel arkadaslarimin, anneler gununu cani gonulden kutluyorum. Elbette bu bir gun sadece sembolik olarak bir temsili gun bizler 7/24 hergun anneyiz ama en azindan guzel annelerimizi yarin biraz daha fazla mutlu etmek icin elimizden geleni yaparak onlari birazcikta simartmayi ihmal etmeyelim 🙂
Ehh hep cocuklar mi simaracak yarin bizim gunumuz tum haylazliklar, tum muziplikler, tum hediyeler bizeee :))))
Yarin tum annelerimiz icin guzel bir gun dilerim,hersey gonlunuzce olsun…

Bir cocuk oluyor ve bir anne iste o gun onunla birlikte doguyor” üzerine 2 yorum

  1. yağmurcuğum öncelikle seninde anneler günün kutlu olsun,öyle güzel yazmışsın ki ellerine sağlık,çok duygulu bir yazı olmuş

Yorum bırakın