Parmak ailesi

Bu gün ailecek emirgana gidelim laleleri görelim söyle bir temiz hava alalım rahatlayalım dedik ama sinirden stresten gerile gerile bir hal olduk ki sormayın. Gunümüz ailecek dışarıda kahvaltiyla başladı ama zaten gunün bir aksi bir ters gideceği daha oradan belli olmuştu da biz kulak aşmamaya çalıştık :) amma velakin trafik belası yakamıza bir yapıştı ki sormayın onca yol gittik üzerine bitmek bilmeyen adım adım bir trafik sonrasında ise büyük sürpriz :) ne mı sürpriz bizi emirgana resmen almadılar yani arabayla birlikte almadılar. Yer yokmuş cok dolurmuş eee dışarıda park edecek başka yerde yok eşimde pek sinirlendi ve ani bir U dönüşü ile eve çevirdi rotayı. Ayy valla feci bir gündü.ne lale gördük ne başka birşey boğaz havası aldık arabadan donduk bahcesehire biraz göletin oradaki parka takıldık sonra sıcak birşeyler icelim bari diye biraz Cafe’de oturduk ama suratlar bes karış ailecek herbirimizde ;)))
Neyse bu arada konudan amma uzaklaştım :) yolda nehir trafikte mizmizlaninca baktım hic bir numara sökmüyor cocuğun uykusu var ama trafikte dur kalk dalamiyor bende hemen bir parmak ailesi yaptım :) bes parmağımın her birine ayrı ayrı suratlar çizdim. Gülen, dil çıkaran, üzgün, kızgın, şaşırmış ifadeleri seklinde suratlar çizdim. Sonra sürekli dinlediğimiz söylediğimiz bir İngilizce cocuk şarkımız var. Finger family father Finger father Finger where are you? Here I’m here I’m How do you do! Seklinde başlayıp her seferinde sadece father yerine mother , brother,sister ve baby Finger seklinde değiştirilerek söylenen ve nehirinde sevdiği bir parcadir. Bizde hazir parmaklar boyanmışken başladık söylemeye en azından mikirdanmayi kesip başladı oynamaya ardından da kendi parmaklarına yaptırmak istedi. Bu defa onun o minicik parmaklarına minik suratlar yaptım yolda seyir halinde birde :)) hadi bakalım dedim şarkımıza devam edelim yok efendim diğer eline de oradaki parmaklarına da istermiş :))) olduk mü on parmak ailesi :)))
Neyse ama epey eğlendi, keyfi yerine geldi. ardından da yorgun düştü ve sonunda! bir süre sonra uykuya daldı. Trafikte kurtarıcı oldu valla, tavsiye olunur :)))

Bir Cevap Yazın

